søndag 13. desember 2009

Rockekonserter 2010


Selv om sommeren neste år skal bli varm som jeg tror, skal jeg i hvert fall på et par rockekonserter. De artistene/bandene jeg skal på er KISS, Rammstein, og igjen...Iron Maiden. To av dem skal jeg kanskje se på Sonisphere Festivalen i Sverige, selv om jeg ikke har bestilt billeter...ennå, mens KISS skal opptre på Lerkendal, og nå prøver jeg å bestille billetter til KISS så lenge det går an (har ikke gjort det ennå, men skal det en dag i uka). På Sonisphere Festivalen skal Iron Maiden headline to konserter, en i Sverige, og en i Finland, så festivalen foregår i to steder, og kanskje dem skal til Norge, da må jeg i hvert fall dra.
Jeg skal også prøve å bestille billetter til AC/DC, men det må være et annet sted i verden, som U.S.A, eller et sted i Europa. AC/DC er jo også et bra band, så jeg har faktisk ganske lyst til å se dem opptre på scenen. Jeg fikk jo ikke sett dem på Telenor Arena i Februar i år pga. billettutsalg, og ikke på Valle Hovin 4 måneder senere pga. klassetur til Åre. Men jeg skal se dem live.
Det er én av de gode tingene jeg gleder meg til sommeren 2010 :-)

Ingen kommentarer: