mandag 29. mars 2010

I'm Gonna Ride On

I de siste to årene og nå for tiden, sliter jeg litt med psykoligkse problemer. Før pleide jeg å ha tvangslidelser, sånn at noen i hodet sier jeg skal gjøre noe sygt, men jeg gjør jo ikke egentlig det...det er bare en tanke.
Deretter slet jeg med å få meg venner. De fleste var aggresive snus-brukere, mens andre var hyggelige og fredelige. Ja, folk som jeg har kjent i lang tid.
Nå for tiden har jeg ikke peiling på hva som feiler meg. Jeg har ofte blitt litt aggressiv mot foreldrene og brødrene, selv om jeg egentlig er en hyggelig tenåring og liker familien. Vel...jeg liker jo å snakke med folk jeg ikke treffer hele tiden, dem er jeg jo hyggelig og grei med...folk jeg kjenner i nabolaget, og noen jeg treffer på skolen. Årsaken til at jeg er aggressiv kan jo være at jeg er ved slutten av puberteten, avhengig av ett eller annet (ikke rus, nei), eller er jeg i den hardeste perioden av ungdoms-perioden.

I'm Gonna "Ride On" :-)

Ingen kommentarer: