lørdag 7. august 2010

Ragnhild Embla Helsengreen (4. Mars 1995 - 31. Juli 2010)

Søndagen 1. August fikk jeg vite at en tragedie hadde skjedd.
Den 31. Juli 2010 ble søskenbarnet Ragnhild Embla Helsengreen funnet død i 21:30-tiden i en leilighet i Bergen. Årsaken til dødsfallet var at hun fikk sprøyter med heroin og sovepiller. Det siste jeg tror hun sa før hun døde og før hun fikk sovepillene var at hun hadde vondt i hodet. Det hele ble sett på som et uaksomt drap hvor fire personer var siktet.
Uansett, så er det en stor sorg å miste en på bare 15 år og som du har kjent i hele ditt liv.
Det er blitt planlagt at Bergen-turen blir utvidet (siden jeg også skal på Iron Maiden-konsert) i forhold til begravelse den 9. August 2010.

Det her er min status til Ragnhild på Facebook: "Fra da vi var små til den siste gangen jeg traff deg, hadde vi gode minner sammen. Det er en stor sorg over at du passerte den 31. Juli. Håper du har fått din plass i himmelen, vi savner deg veldig mye, vi hadde det gøy sammen, og vi vil aldri glemme deg. Takk for alt, hilsen din fetter/søskenbarn John Arvid Johnsen fra Trondheim. R.I.P :'("

Ingen kommentarer: