tirsdag 4. januar 2011

2011

Hei sann. Har ikke vært på bloggen min i 5 måneder (selv om det ikke er så mange som leser den), siden jeg holder meg oppdatert på Facebook, men likever er det endelig nyttår: 2011. Som regel har det ikke skjedd noe mye enn at jeg hadde besøk av storebroren fra Brasil til Jul som endte litt dårlig, men likevel...
På Nyttårsaften var jeg og min familie bort ved Kvilhaugen og så utsikt fra byen og t.o.m stort fyrverkeri fra Festningten. Ja ja, nytt år mye muligheter. Ja da, æ vet at våren og sommeren kjæm, men hendelser som Roger Waters-Konserten av The Wall 30. April 2011 på Telenor Arena, og en tur til Island i Sommer kan jeg gjerne glede mæ til. Jeg får bare la tiden gå og være tålmodig hele tiden.

GODT NYTTÅR! 2011 kommer sikkert til å bli et bra år :)

Ingen kommentarer: