lørdag 16. august 2008

Iron Maiden i TRONDHEIM!!!!!!!!!!!!!!!!!




Jeg skulle egentlig skrevet dette for lenge siden for lenge siden, men kom desverre ikke på det, og jeg var på ferie i Halsa på meløy.

Jeg, Mamma, og Onkel Matts var på den spektakulære konseten på Lerkendal 22. Juli IRON MAIDEN var på verdensturné i år, og besøkte Trondheim(Lerkendal Stadium), og Oslo (Valle Hovin).

Dagen etter sto det i avisen at det var trondheims største konsert så langt. 23 000 folk kom inne på Lerkendal for å se på, og vi var én av dem.

Vi hadde det veldig tøft da, og jeg er nå Iron Maiden-fan (helt fra 22. Juli)

Det her er et klipp fra Lerkendal hvor Iron Maiden synger "The Trooper", men det er ikke jeg som har tatt det opp.
























Iron Maiden på verdensturné 2008



















Bilde fra Adressavisen (Bruce Dickinson)

1 kommentar:

Betty Boom sa...

Det var en fantastisk konsert, John Arvid!