søndag 16. august 2009

Skolestart

Sukk. Nå er det slutt på Sommerferien og skolen begynner igjen og...ja, nedtur.
Vel, nedtur er det ikke for min skolestart. Jeg skal begynne på Ringve Videregående og ha Media som linje. Det syns jeg er bra å ha for meg så lenge jeg kan og liker å filme. I morgen er det første skoledag og da begynner første av to skoleår på Ringve. Det at det er to år, mener jeg at Ringve skal flyttes til Brundalen i 2011, men fortsatt de samme klassene og skolen. Som regel skal jeg naturligvis ta buss til skolen, eller sykle. Sykling når det er Høst, Vår og Sommer, og buss (eller bli kjørt) når det er vinter/jul. Hvis det ikke blir så mye snø i Desember, kan jeg også like godt sykle da. Jeg har jo opplevd en Førjul uten snø, og snøen kom ikke før etter Nyttårsaften (Altså fra Januar og smeltet bort i slutten av Mars), jeg tror det var mellom 2002 - 2006, ikke sikker. Men uansett så gleder jeg meg til skolestart.

Jeg håper dere alle har hatt en veldig fin Sommerferie, og sikkert kommer til å få det i 2010.

Ingen kommentarer: